۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱

فرماندار ساوجبلاغ:

واحد مستقل پسماند در ساوجبلاغ مستقر می‌شود

 واحد مستقل پسماند در ساوجبلاغ مستقر می‌شود

ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدور بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ساوجبلاغ که با حضور، بخشداران، شهرداران، مدیران و رؤسای ادارات، و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به صورت ویژه به مسئله پسماند توجه نشود در آینده با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد که برخی از آنها غیرقابل جبران هستند.

وی توجه به مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روش‌های علمی و نوین در این زمینه را یکی از امور زیربنایی برای توسعه هر منطقه عنوان کرد و گفت: دفن اصولی زباله‌ها در سلامت جامعه بسیار مؤثر است.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: فرماندار محیط زیست شهرستان نیز به عنوان مسئول حفظ محیط زیست باید بر عملکرد شهرداری‌ها و شبکه بهداشت به عنوان مسئول اصلی در این حوزه نظارت دقیق داشته و در اجرایی شدن مصوبات این کارگروه به طور جدی پیگیری کند.

مهرور با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها در ساوجبلاغ گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد در شهرستان اقدام کنیم.

وی مدیریت جمع‌آوری زباله‌ها را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: تخلیه زباله در حاشیه جاده‌ها تخلف است راهداری، محیط زیست و همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده با کسانی که زباله خود را در حاشیه راه‌ها تخلیه می‌کنند مطابق قانون با متخلفان بر خورد شود.

کد خبر 5151997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha